Суббота, 27.04.2024, 00:09
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Разделы новостей
Новости ИС в Украине [1189]
Новости ИС в мире [1517]
Конференции, выставки, семинары [420]
Интересные новости [57]
Новости ИС в Днепропетровске [67]

Поиск по сайту

Друзья сайта

Полезные ссылки

Главная » 2009 » Май » 28 » Відбулася щорічна 131 конференція Міжнародної Асоціації Торговельних Марок
Відбулася щорічна 131 конференція Міжнародної Асоціації Торговельних Марок
15:19
Щорічна конференція Міжнародної Асоціації Торговельних Марок (МАТМ) (The International Trademark Association — INTA) є однією з тих подій в галузі інтелектуальної власності, яку слід відвідати.

МАТМ заснована у 1878 році і є неприбутковою асоціацією, до складу якої входить 5500 компаній з понад 190 країн. Діяльність Асоціації спрямована на підтримку і просування торговельних марок та пов'язаної з ними інтелектуальної власності.

Найбільша асоціація в галузі інтелектуальної власності у світі в цьому році в Сіетлі (Seattle, USA) зібрала 7358 учасників із 136 країн (за даними реєстру станом на 24 квітня 2009 року). Найчисленніша делегація була представлена Сполученими Штатами Америки і налічувала 2612 осіб.

Цього року організатори акцентували увагу на питаннях захисту прав інтелектуальної власності у мережі Інтернет, соціальних аспектах захисту бренду, медіації.

Протягом 5 днів учасники зустрічі мали можливість спілкуватися в мережі, навчатися, проводити професійні зустрічі, відвідувати виставки. Навчальні програми, які тривали три дні, включали роботу в групах щодо розвитку професійних навичок, розгляд питань щодо законодавства в галузі торговельних марок.

У павільйоні МАТМ (INTA) були представлені більше ніж 100 зразків справжніх і контрафактних товарів, подарованих власниками брендів для того, щоб допомогти відвідувачам відрізняти підробку від оригінального товару. На виставці працювали спеціалісти в галузі торговельних марок, які відповідали на запитання відвідувачів.

У своїй промові з нагоди відкриття зібрання президент МАТМ Річард Хіз (Richard Heath) розповів аудиторії, що юристи в галузі торговельних марок стикаються з трьома серйозними проблемами. Перша проблема — це Інтернет, що створює стільки ж проблем для власників інтелектуальної власності, скільки й рішень. Друга — розходження між законами в галузі інтелектуальної власності і їх практичним застосуванням, особливо у статтях законів щодо підробок. Остання проблема полягає у потребі створення і поширення публічно-приватних відносин на міжнародному рівні.

Під егідою Всесвітньої організації інтелектуальної власності (World Intellectual Property Organization — WIPO) розглядалися питання міжнародної реєстрації торговельних марок і удосконалення Мадридської системи. Увага була акцентована на тому, що реформа системи, яка набуває чинності вже 1 вересня цього року і стає обов'язковою з 1 січня 2011 року, полягає в наданні відповідними відомствами документального підтвердження охорони торговельних марок у їх країнах. WIPO запропонувала свої досягнення в частині удосконалення інформаційних послуг. Так, рішення країн — членів системи будуть доступними протягом двох днів з моменту їх надання організації. Було зазначено, що серед майбутніх реформ, які розглядатимуться вже в липні ц. р. на наступній зустрічі робочої групи, — пропозиції щодо подання заявки для реєстрації арабською, китайською, португальською, російською мовами.

Неабиякий інтерес на конференції викликали питання альтернативних методів вирішення спорів — медіації. Була проведена показова сесія медіації комерційного спору відносно використання торговельних марок в доменних іменах і комерційних найменуваннях компанії.

На одній із сесій конференції були розглянуті приклади існуючих законодавчих обмежень у сфері соціально-орієнтованого маркетингу. Так, наводились приклади про те, що у Великобританії чітко регламентується використання термінів "органічний", "екологічний" або компонент "еко-". У Франції вводиться юридичне обмеження на використання слова "натуральний". Керівник відділу торговельних марок компанії Unilever Катріна Бурчелл з цього приводу відмітила, що у намаганні маркетологів завоювати споживача внутрішні юридичні консультанти корпорації повинні чітко відслідковувати і можливі етичні моменти, оскільки саме юристам потім доводиться займатися наслідками реакції спільноти.
Насамкінець можна зробити висновок, що 131 конференція Міжнародної Асоціації Торговельних Марок вкотре не лише підтверджує статус актуальної, а й залишається місцем зустрічі спеціалістів з інтелектуальної власності, які в комфортних умовах активно розглядають найгостріші проблеми у своїй сфері і можливі шляхи їх вирішення.

Источник: http://www.intelvlas.com.ua
Категория: Новости ИС в мире | Просмотров: 1084 | Теги: товарные знаки, ВОИС |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Календарь новостей
«  Май 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Облако тегов

Рассылка новостей
Рассылки@Mail.ru
Новости интеллектуальной собственности в Украине

Случайные новости
Соглашение по торговым аспектам прав интеллектуальной собственности (ТРИПС)
Київська міліція знищила піратський осередок
Роспатент: марки социально значимых товаров в РФ наименее защищены
V Всероссийская межвузовская конференция молодых ученых
Про передачу прав на ОПВ
Комітет з питань науки і освіти створив Консультативну раду з питань науки і освіти
Инструкция к Договору о патентной кооперации (РСТ) в редакции 2007 г.

Статистика
PR-CY.ru Web Optimizator
Сегодня на сайте были:

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright dp-patent © 2024Сайт управляется системой uCoz
Контакты: тел: +38 (066) 184-32-07, dppatent@gmail.com