Створити торгову марку – це справжнє мистецтво, проте інколи, як і мистецтво,
значення торгової марки зрозуміти важко. Кожного місяця українське патентне
відомство реєструє близько 1000 «творів» (а то й більше) українських та
іноземних заявників. Серед них інколи зустрічаються такі перли, які, на нашу
думку, варті вашої уваги. Тому вирішили започаткувати таку собі міні-рубрику –
ТОП марок місяця.
1. Заклад громадського харчування під торговою маркою "Мао Едун"- розрахований на китайців-відвідувачів чи
нащадків визначного китайського лідера?
2. Слоган для радіомовлення "Вмикай – порве" - що порве, кого порве?
3. Торгова марка "БЕЗ ГМО" - "БЕЗ коментарів"
4. Ви знаєте, коли народжене задоволення? – Задоволення, народжене у 1715 році.
5. Журнали, поліграфія «Розкажіть онуку» - про свої молоді роки чи про те як
Берлін брали?
6. Х.Х – задоволення потреб людини - набір Х.Х хромосом? скорочення від Ха-Ха?
7. auctio – дивне співпадіння із eBay
8. Заявник-кіпріот бажає «Доброго дня» в Україні
9. Лайф дарує якісний зв'язок при будь-якій погоді, Лайф – зрілий звязок.
Нарешті погода не впливатиме на якість та зрілість зв'язку Лайф, а ще можна
було б написати «Лайф дарує якісний зв'язок у будь-якій місцевості України».
10. А ще файно придумана торгова марка «BOTSMAN», і при цьому, досить таки
невимушено, оскільки її власник носить однойменне прізвище.