Пятница, 19.04.2024, 21:32
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Разделы новостей
Новости ИС в Украине [1189]
Новости ИС в мире [1517]
Конференции, выставки, семинары [420]
Интересные новости [57]
Новости ИС в Днепропетровске [67]

Поиск по сайту

Друзья сайта

Полезные ссылки

Главная » 2009 » Май » 28 » Відбулася щорічна 131 конференція Міжнародної Асоціації Торговельних Марок
Відбулася щорічна 131 конференція Міжнародної Асоціації Торговельних Марок
15:19
Щорічна конференція Міжнародної Асоціації Торговельних Марок (МАТМ) (The International Trademark Association — INTA) є однією з тих подій в галузі інтелектуальної власності, яку слід відвідати.

МАТМ заснована у 1878 році і є неприбутковою асоціацією, до складу якої входить 5500 компаній з понад 190 країн. Діяльність Асоціації спрямована на підтримку і просування торговельних марок та пов'язаної з ними інтелектуальної власності.

Найбільша асоціація в галузі інтелектуальної власності у світі в цьому році в Сіетлі (Seattle, USA) зібрала 7358 учасників із 136 країн (за даними реєстру станом на 24 квітня 2009 року). Найчисленніша делегація була представлена Сполученими Штатами Америки і налічувала 2612 осіб.

Цього року організатори акцентували увагу на питаннях захисту прав інтелектуальної власності у мережі Інтернет, соціальних аспектах захисту бренду, медіації.

Протягом 5 днів учасники зустрічі мали можливість спілкуватися в мережі, навчатися, проводити професійні зустрічі, відвідувати виставки. Навчальні програми, які тривали три дні, включали роботу в групах щодо розвитку професійних навичок, розгляд питань щодо законодавства в галузі торговельних марок.

У павільйоні МАТМ (INTA) були представлені більше ніж 100 зразків справжніх і контрафактних товарів, подарованих власниками брендів для того, щоб допомогти відвідувачам відрізняти підробку від оригінального товару. На виставці працювали спеціалісти в галузі торговельних марок, які відповідали на запитання відвідувачів.

У своїй промові з нагоди відкриття зібрання президент МАТМ Річард Хіз (Richard Heath) розповів аудиторії, що юристи в галузі торговельних марок стикаються з трьома серйозними проблемами. Перша проблема — це Інтернет, що створює стільки ж проблем для власників інтелектуальної власності, скільки й рішень. Друга — розходження між законами в галузі інтелектуальної власності і їх практичним застосуванням, особливо у статтях законів щодо підробок. Остання проблема полягає у потребі створення і поширення публічно-приватних відносин на міжнародному рівні.

Під егідою Всесвітньої організації інтелектуальної власності (World Intellectual Property Organization — WIPO) розглядалися питання міжнародної реєстрації торговельних марок і удосконалення Мадридської системи. Увага була акцентована на тому, що реформа системи, яка набуває чинності вже 1 вересня цього року і стає обов'язковою з 1 січня 2011 року, полягає в наданні відповідними відомствами документального підтвердження охорони торговельних марок у їх країнах. WIPO запропонувала свої досягнення в частині удосконалення інформаційних послуг. Так, рішення країн — членів системи будуть доступними протягом двох днів з моменту їх надання організації. Було зазначено, що серед майбутніх реформ, які розглядатимуться вже в липні ц. р. на наступній зустрічі робочої групи, — пропозиції щодо подання заявки для реєстрації арабською, китайською, португальською, російською мовами.

Неабиякий інтерес на конференції викликали питання альтернативних методів вирішення спорів — медіації. Була проведена показова сесія медіації комерційного спору відносно використання торговельних марок в доменних іменах і комерційних найменуваннях компанії.

На одній із сесій конференції були розглянуті приклади існуючих законодавчих обмежень у сфері соціально-орієнтованого маркетингу. Так, наводились приклади про те, що у Великобританії чітко регламентується використання термінів "органічний", "екологічний" або компонент "еко-". У Франції вводиться юридичне обмеження на використання слова "натуральний". Керівник відділу торговельних марок компанії Unilever Катріна Бурчелл з цього приводу відмітила, що у намаганні маркетологів завоювати споживача внутрішні юридичні консультанти корпорації повинні чітко відслідковувати і можливі етичні моменти, оскільки саме юристам потім доводиться займатися наслідками реакції спільноти.
Насамкінець можна зробити висновок, що 131 конференція Міжнародної Асоціації Торговельних Марок вкотре не лише підтверджує статус актуальної, а й залишається місцем зустрічі спеціалістів з інтелектуальної власності, які в комфортних умовах активно розглядають найгостріші проблеми у своїй сфері і можливі шляхи їх вирішення.

Источник: http://www.intelvlas.com.ua
Категория: Новости ИС в мире | Просмотров: 1082 | Теги: товарные знаки, ВОИС |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Календарь новостей
«  Май 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Облако тегов

Рассылка новостей
Рассылки@Mail.ru
Новости интеллектуальной собственности в Украине

Случайные новости
Бытовые преступления против авторских прав
Засідання робочих груп ДДІВ та Європейської Бізнес Асоціації
Комитет ГД отклонил законопроекты по противодействию обороту контрафакта
Американцы не хотят платить за музыку
Татарстан позиционируется как инновационный лидер
Конкурс науково-технічних розробок за державним замовленням на 2009 рік
Набуває чинності нова версія МПК 2008.04

Статистика
PR-CY.ru Web Optimizator
Сегодня на сайте были:

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright dp-patent © 2024Сайт управляется системой uCoz
Контакты: тел: +38 (066) 184-32-07, dppatent@gmail.com