Главная » 2011»Ноябрь»11 » Станції Київського метро можуть перейменувати на назви торгових марок
Станції Київського метро можуть перейменувати на назви торгових марок
22:52
Скоро в столиці можуть з'явиться станції Мівіна або Рошен.
Віце-прем'єр - міністр інфраструктури Борис Колесніков придумав ідею продавати
назви нових станцій метро. «Їдете ви повз фабрики" Рошен ", а станція
називається« Петро Порошенко subway station ». Це і запам'ятовується, і служить
кращою рекламою ». На його думку, реалізувати таким чином амбіції олігархів -
річ цілком нормальна.
Українським компаніям ця ідея сподобалася. Тим більше, що виручені гроші
збираються пускати на розвиток транспорту. На фабриці «Рошен» вважають, що Київ
асоціюється у людей з їх фабрикою, а зовсім не архітектурою, або політичними
подіями. Не проти назвати станцію в свою честь і компанія «Мівіна». Втім,
фахівці з реклами кажуть, що назвати станцію метро своїм ім'ям шалено дорого.
«Реклама в метро сама по собі дуже дієва, адже там щоденний пасажиропотік
близько 3 млн осіб, а одна станція метро в день приймає близько 50 тис.
чоловік. Більше того, назва станції буде фігурувати у всіх картах і на всіх
оголошеннях, тому вона швидко запам'ятається. Інша справа, що, швидше за все,
придбати назва буде дуже дорого - мінімум кілька сотень мільйонів гривень », -
вважає директор рекламного агентства« Провентіс »Надія Невмержицька.