Європейський видавничий будинок «Рідерз Дайджест» провів унікальне щорічне дослідження «Марка довіри», у ході якого з’ясовувалося яким брендам європейці довіряють найбільше, а значить — будуть їм «зберігати вірність», а які — зможуть швидко поміняти на бренд конкурента
Більшість європейців (84%) підтвердили, що, вибравши бренд, що їх влаштовує, вони схильні зберігати йому вірність. Порівняльний аналіз результатів, отриманих в 16 країнах, показав, що найменше схильні переключатися з одного бренда на інший жителі Росії й Чехії
Дослідження «Марка довіри» проводиться щорічно починаючи з 2001 року й залишається самим масштабним у Європі дослідженням споживчих переваг. З тих пір як вісім років тому було проведено перше дослідження, більше 200000 європейців з 19 країн виразили свою думку про різні бренди — від пральних порошків до автомобілів. Дослідження є незалежним і вплинути на його результати можуть тільки самі респонденти
Цього року в дослідженні в кожній з 16 країн взяли участь більше 20 000 чоловік, обрані із клієнтської бази «Рідерз Дайджест». Їхній склад відображає максимально широкий зріз населення кожної із країн. У результаті обробки анкет вибірка по всіх країнах у сукупності склала 23 000 чоловік
Респондентам було запропоновано назвати бренд-переможець в 37 категоріях, 20 з яких — міжнародні, 17 — національні. Всі питання були «відкритими», тобто учасники могли поставити на перше місце будь-який бренд за своїм розсудом. Після того, як респонденти назвали бренди, яким довіряють найбільше, їм задали кілька питань по кожному із брендів, а потім розпитали про їхнє відношення до життя й довіри
Респондентів попросили з дев’яти факторів довіри вибрати три самих головних, які, на їхню думку, впливають на довіру до того або інший бренду. Більшість сказали, що для того, щоб завоювати довіру, марки автомобілів, побутової техніки, електроніки й лікарських препаратів повинні бути надійними й ефективними. Для автомобілів і лікарських препаратів другим по важливості фактором довіри виявився попередній досвід
Результати по Європі: - У восьмий раз покупці всіх країн, що прийняли участь у дослідженні, вибрали Nokia брендом, якому довіряють найбільше в галузі мобільних технологій - Nivea залишається брендом, якому довіряють найбільше в галузі засобів по догляду за шкірою — цей бренд став лідером у кожній із країн - Інші бренди, що одержали перемогу у своїй категорії в 6+ країнах — це такі марки, як Visa, Canon, Ariel, Miele, Kellogg’s й HP Compaq. - У категорії «Інтернет-компанія» у кожній з 16 країн переміг свій провайдер - Жоден із брендів не став переможцем більш ніж у двох країнах у наступних категоріях: оператор мобільного зв’язку, страхова компанія, засоби від застуди, турагентство, банк - У категорії «Банк» 15 брендів перемогли в 16 країнах. Тільки Raiffeisen отримав перше місце у двох країнах
Источник: http://www.silazakona.com.ua
|