Оператор мобільної реклами Суперфон зареєстрував у Роспатенті графічний символ :-), відомий як смайлик.
Тепер Суперфон стверджує, що жодна комерційна організація в Росії не зможе використовувати смайлик в рекламних цілях, пише Коммерсантъ в статті Навряд чи знайдеться дебіл, який заплатить за використання смайликів, повідомляє Новинар.
Президент Суперфону Олег Тетерін заявив, що його компанія розсилатиме попередження порушникам за використання смайликів, а також вимагатиме компенсацій з тих, хто продовжить використовувати її марку. За словами Тетеріна, зараз смайлики використовуються на картах оплати Корбіни Телеком, у зовнішній рекламі Nestle та McDonald's. Також символ застосовує найбільша соціальна мережа в Росії odnoklassniki.ru для забезпечення комунікації між користувачами.
Це не перша спроба отримати права на смайлики. У 2005 році міський суд Петербургу дозволила компанії Siemens використовувати смайлики в своїх стільникових телефонах, скасувавши рішення Октябрського суду про порушення авторських прав пенсіонера-винахідника з Гатчини.
У вересні 2008 року смайлику виповнилося 26 років. Винахідником смайлика вважається професор Університету Карнегі Скотт Фальман. В одному з повідомлень на електронній дошці оголошень Фальман використав поєднання двокрапки, тире і дужки для позначення своїх емоцій у тексті.
Нагадаємо, 17 вересня 2008 року жителі Челябінська продемонстрували світу гігантський смайлик.