Понедельник, 23.12.2024, 08:44
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Разделы новостей
Новости ИС в Украине [1189]
Новости ИС в мире [1517]
Конференции, выставки, семинары [420]
Интересные новости [57]
Новости ИС в Днепропетровске [67]

Поиск по сайту

Друзья сайта

Полезные ссылки

Главная » 2009 » Июнь » 17 » Найдорожчі бренди торговельних мереж
Найдорожчі бренди торговельних мереж
16:34
Бренд-консалтингове агентство Interbrand опублікувало свій звіт Best Retail Brands 2009. У ньому вже вдруге названі найдорожчі торговельні марки 25 європейських роздрібних мереж і 50 американських. Для виставлення оцінки агентство вивчає фінансову звітність власника бренду, потім обчислює частку прибутку, який генерує безпосередньо торговельна марка, і її роль у нематеріальних активах.

У Топ-25 торговельних марок європейських рітейлерів цьогоріч з'явився лише один новачок — на 25-ій позиції британську мережу
Carphone Warehouse замінила німецька OBI, чий бренд оцінено у €286 млн. Очолює список, як і минулоріч, марка шведського рітейлера H&М. При цьому, як зазначає Interbrand, сама мережа за розміром виручки вже поступається іспанській Zara, чий бренд займає в рейтингу лише п'яте місце.

Нинішні економічні труднощі істотно вплинули на бізнес роздрібних мереж, констатує гендиректор
Interbrand Джез Фремптон. З квітня 2008 по березень 2009 року вартість 11 з 25 брендів провідних європейських рітейлерів знизилася. На 3% здешевіла марка Edeka (до €880 млн), на 4% — The Body Shop і REWE (до €696 млн і €290 млн відповідно), на 6% — Media Markt (до €1,025 млрд), на 9% — Argos (до €664 млн), на 11% — Kaufland (до €373 млн) і на 12% — C&А (до €779 млн). Бренди в основному дешевшають через падіння прибутку рітейлерів: наприклад, продажі The Body Shop 2008 року знизилися на 3,9%, до €756 млн.

Бренди американських рітейлерів агентство Interbrand оцінило вперше. "Вхідний квиток" в Топ-50 склав $420 млн (мережа Anthropologie), а перше місце зайняла марка Wal-Мart ($129,8 млрд), котра майже в шість разів випередила найближчого конкурента Best Buy (майже $22 млрд). Таким чином, бренд Wal-Мart виявився, за версією Interbrand, найдорожчим брендом світу. Марка Coca-Сola, що посідає першу сходинку Топ-100 найдорожчих брендів світу, оцінена лише в $66,7 млрд. Але в цю сотню Interbrand включає лише глобальні бренди: його власник повинен знаходитися мінімум на трьох континентах і отримувати не менше 30% доходу за кордоном. За підсумками 2008 фінансового року (закінчився 31 січня) за межами США Wal-Мart Stores Inc. отримала 24,6% всієї своєї виручки.

Источник: http://www.intelvlas.com.ua
Категория: Новости ИС в мире | Просмотров: 600 | Теги: статистика |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Календарь новостей
«  Июнь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Облако тегов

Рассылка новостей
Рассылки@Mail.ru
Новости интеллектуальной собственности в Украине

Случайные новости
В Москве в одиннадцатый раз открылся международный салон "Архимед"
Стартуют семь российских технопарков
11-й Московский международный салон промышленной собственности "Архимед"
Пиратам объявлена война
Роспатент разъясняет смысл IV части Гражданского кодекса в отношении ПО
Поповнення у ФГК
Cемінар для працівників органів виконавчої влади та державних органів приватизації

Статистика
PR-CY.ru Web Optimizator
Сегодня на сайте были:

Онлайн всего: 29
Гостей: 29
Пользователей: 0

Copyright dp-patent © 2024Сайт управляется системой uCoz
Контакты: тел: +38 (066) 184-32-07, dppatent@gmail.com