Воскресенье, 03.08.2025, 13:32
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Разделы новостей
Новости ИС в Украине [1189]
Новости ИС в мире [1517]
Конференции, выставки, семинары [420]
Интересные новости [57]
Новости ИС в Днепропетровске [67]

Поиск по сайту

Друзья сайта

Полезные ссылки

Главная » 2010 » Апрель » 4 » Брендінг у творах
Брендінг у творах
09:54
Бренд у творі – це будь-який бренд (як вигаданий так і реальний), що введено до твору з певною метою. Мабуть, слід спочатку прояснити поняття «вигаданий бренд». Це неіснуючий бренд, що використовується в художніх та розважальних цілях - у картинах, книгах, коміксах, фільмах, телевізійних серіалах і т.д. Зазвичай, вигаданий бренд розробляється для імітації реального корпоративного бренду, його висміювання, або задля вирізнення з-поміж існуючих брендів. Такий прийом використовується, коли компанії не бажають надавати право на використання своїх брендів у художньому творі, особливо у випадках, де твір змальовує бренд-продукт у негативному ракурсі. Автори фактично спотворюють словесне (графічне) вираження торгової марки, все одно залишаючи «простір для маневру» свідомості читача - читач сам здогадується про який бренд йдеться.

Інколи вигадана торгова марка, що згадується у творі,  стає цілком реальною в зв’язку із великою популярністю твору. Згадайте славнозвісну Катю Пушкарьову та вигаданий бренд «Zimaletto», що після запуску телесеріалу здобув шаленої популярності та проданий за сотні мільйонів доларів в країнах де показувався цей телевізійний продукт.

Проте, часто-густо відомі брендові виробники «дозволяють» (насправді, фактично розміщають рекламу за певну матеріальну винагороду) використати бренд-продукт у творах - так звана «прихована реклама» або «продакт-плейсмент». Цим методом рекламування не гребують і в Україні, і в Росії - візьміть приміром «Nemirroff» та «МТС». Американці вже давно використовують даний прийом, тому «кока-кола» або «пепсі» не рідкість у фільмі. На основі серій Бондіади будували свої рекламні компанії BMW, Ericsson, Smirnoff, Omega, Martini, Visa, Catterpillar. А чого лише варта рекламна кампанія GM, що активно використовує американські блокбастери задля просування своїх моделей авто? Нещодавно продакт-плейсмент було дозволено у Великобританії, проте уряд заборонив рекламувати алкогольні напої і фаст-фуд.

На канадському телебаченні, приміром, продакт-плейсмент не дозволяється. Це пояснюється тим, що творці програм матимуть змогу брати хабарі за згадку про бренд, разом із тим, такі дії розглядаються як акт введення в оману споживачів, тобто «якщо дядько на екрані п’є марковане пиво і говорить, що воно найкраще - це не обов’язково правда». При використанні вигаданих торгових марок певних обмежень немає. Згадка про торгові марки може бути присутня у блоці телевізійних новин або поточних подій, в яких бренд неможливо не використати для достатнього висвітлення такої новини чи події. Разом із тим, обмеження не стосується спортивних змагань, оскільки телевізійники не можуть вирізати спонсора заходу. Програми, що виробляються поза межами Канади, не є предметом вказаних вище обмежень.

Проте і споживача зараз так просто не проведеш, тому продукт-плейсмент набуває більш прихованих форм. Наприклад, використання відомих рекламних слоганів в діалогах у фільмах без прив’язки до продукту. Або відразу фільм про продукт, що в результаті викликає у глядача-потенційного споживача довіру до персоналу компанії та відповідно до її продукту.

На хвилі тенденцій країн із заборони прямої реклами із тютюнокурінням та вживанням алкоголю, виробники цигарок та «зеленого змія» активно зайнялись використанням моделі «продукт-плейсменту» та сприянням у проведенні різноманітних культурних та спортивних заходів, оскільки при висвітленні подібних подій уникнути згадки цих брендів неможливо. Наприклад, цигарки Marlboro на боліді Феррарі під час змагань, або пиво Heinekken на стендах під час футбольних змагань Ліги чемпіонів.


В Росії планують заборонити використання продукт-плейсменту, проте згідно закону «Про рекламу», дозволяється "згадка про товар, засоби його індивідуалізації, про виробника або про продавця товару, які органічно інтегровані в твори науки, літератури чи мистецтва і самі по собі не є відомостями рекламного характеру". Проте норми яким чином розглядати поняття «органічно інтегровані» немає. Це надає підґрунтя для подальших маніпуляцій на ринку реклами та продукт-плейменту. В Україні ж не існує обмежень щодо продакт-плейсменту в разі дотримання норм ЗУ «Про рекламу» та норм законодавства про захист економічної конкуренції (недобросовісної конкуренції).

Источник: http://www.intelpro.net
Категория: Интересные новости | Просмотров: 722 | Теги: товарные знаки, авторское право |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Календарь новостей
«  Апрель 2010  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Облако тегов

Рассылка новостей
Рассылки@Mail.ru
Новости интеллектуальной собственности в Украине

Случайные новости
В 2007 году ВОИС получила рекордное число заявок на регистрацию товарных знаков.
В Москве пройдет «IX Международный Салон инноваций и инвестиций – 2009»
Магнитогорск: власти будут стимулировать инновационный малый бизнес
Науково-практична конференція "Новації інтелектуальної власності".
Патент в новой упаковке закона
Госструктуры Украины легализуют используемый софт
Закон о внедрении научных технологий внесен в Госдуму
На сайте Роспатента размещена информация о поисковых системах, доступных на сайте ВОИС
Усього зареєстровано охоронних документів
Россия не подписала международную конвенцию о киберпреступности
Началась реализация инициативы "Инновационные предприятия - Россия"
В Беларуси к 2010 году доля инновационной продукции возрастет вдвое
Инструкция к Договору о патентной кооперации (РСТ) в редакции 2007 г.
Державна реєстрація авторського права
Товарам послана черная метка
Семінар на тему: "Особливості експертизи заявок на винаходи та корисні моделі в Україні".
Поповнення у ФГК
Вопрос о защите ИС обсудили себежские таможенники
В Приамурье впервые пройдет смотр инновационных изобретений
Патентні повірені України підписали відкрите звернення до Тимошенко
Bыставка «Промышленность. Наука. Инвестиции. Инновации»
Москва: в ВАО обсудили деятельность инновационных МП
Д.Медведев призвал отладить систему патентования научных открытий
Практический семинар стран СНГ и Балтии по вопросам патентно-информационного обеспечения инновационной деятельности
Четвертый глобальный конгресс по борьбе с контрафакцией и пиратством
Региональная конференция для специалистов Приволжского федерального округа Российской Федерации
Удосконалення законодавства у сфері захисту від недобросовісної конкуренції
В Уфе проходит межрегиональная конференция по вопросам интеллектуальной деятельности
Российские писатели объявили войну электронным книгам
Новая редакция "Правил составления, подачи и рассмотрения Евразийских заявок в Евразийском патентном ведомстве"
Россия покинула двадцатку лидеров по производству контрафакта
116 лет назад появилась металлическая пробка для бутылок
Растем быстрее Франции. Россия — самый динамично растущий рынок Европы по числу пользователей интернета
Региональная научно-практическая конференция "Актуальные вопросы охраны интеллектуальной собственности"
Беларусь: будет снижен налог на прибыль для высокотехнологичных организаций
Международный форум по нанотехнологиям
Конкурс совместных исследований российских и французских ученых
XI Международная научно-инновационная конференция «Полярное сияние 2008»
Интеллект имеет право
Налог на скачивание как будущее копирайта.
Всеукраїнський тиждень науки, техніки, винахідництва та раціоналізаторства
Санкт-Петербург: создана инновационная инфраструктура
Информационный бюллетень ВОИС (23.01.2008)
Совместная программа Фонда содействия развития МПНТС и Фонда CRDF - «Развитие Бизнес Партнерств Россия/США»
Узбекистан: совершенствуется работа по обеспечению защиты авторских прав
Конкурс «Пятьдесят лучших инновационных идей для Республики Татарстан»
Сбор, распределение и выплата вознаграждения и изготовителям фонограмм
ТПП займется развитием инновационного бизнеса
Новые авторские правила - рекламные и PR-агентства
Законопроект "Про патентних повірених" (РФ) — розглянуто у другому читанні
Поповнення ПІБ
В Приднестровье ИС защитят законодательно
Інтелектуальна власність, СОТ і боротьба за портфелі
В Украине приостановлена деятельность 50 музыкальных интернет-сайтов
Зустріч у ВОІВ досліджує можливості використання ІВ як фінансового інструменту
Заседание Координационного совета по промышленному выпуску совместного регионального патентно-информационного продукта стран СНГ на CD-ROM
Москва: итоги выполнения Комплексной программы промышленной деятельности
Поставщики ПО боятся пользоваться налоговой льготой
Семінар для науково-педагогічних працівників
Поповнення ПІБ
Реєстрація прав на об’єкти авторського права
Семінар у Львові
Германская полиция проверила на пиратскую продукцию выставку CeBIT
VII Конкурс русских инноваций
Робоча зустріч з представниками США
Состоялось закрытие выставки «Инновации и инвестиции-2008»
Держінвестицій ініціює доповнення до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про інноваційну діяльність»
СОВЕЩАНИЕ С ЕВРАЗИЙСКИМИ ПАТЕНТЫМИ ПОВЕРЕННЫМИ
Симпозіум ВОІВ з управління ІВ державного сектора в області наук про життя
Про державну реєстрацію авторського права
Самими винахідливими виявилися швейцарці
Міжнародна науково-практична конференція "ІНТЕЛПРАВО УЄФА ЄВРО 2012"
Приморский край: будет принят закон об инновационной деятельности
Совет Федерации одобрил закон "О патентных поверенных"
"Інтелектуальна власність", №12
Московский международный салон инноваций и инвестиций
Форум з питань промислової власності у Мюнхені
Воровство помогает при кризисе идей
В Москве говорили о пиратстве и свободном ПО
Бизнесмены будут платить за авторские права
Круглый стол «Государственно-частное партнерство в сфере НИОКР»
Интеллектуальная собственность: а воз и ныне там
Новий підручник з ІВ. "Основи інтелектуальної власності"
В России появится новая организация, защищающая авторские права
"Правда про державну систему інтелектуальної власності України. Об’єктивні факти від перших осіб"
V конференція з питань патентування в галузі біотехнології
Вітання Міністра освіти і науки України
В Красноярске активно накапливают интеллектуальную собственность
Про передачу прав на ОПВ
Власти Объединенных Арабских Эмиратов открывают борьбу против контрафакции.
Атестовано кандидатів у патентні повірені!
Разом у вирішенні актуальних питань щодо вдосконалення "контрольної марки"
Информационный бюллетень ВОИС (20.03.2008)
4-м совместное совещание экспертов в рамках Диалога Россия - ЕС по интеллектуальной собственности
“Копирование – не воровство”
Глобальний економічний спад 2008 р. впливає на подачу міжнародних патентних заявок
Стала известна кандидатура будущего Генерального директора ВОИС
Семинар «Корпоративный имидж и защита интеллектуальной собственности» (Великобритания)
V Конкурс Инновационных проектов "Лидер в области высоких технологий"
I-я Международная научно-практическая конференция “Инновации, качество и сервис в технике и технологиях”
Обрано нового Генерального директора ВОІВ

Статистика
PR-CY.ru Web Optimizator
Сегодня на сайте были:

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright dp-patent © 2025Сайт управляется системой uCoz
Контакты: тел: +38 (066) 184-32-07, dppatent@gmail.com