Четверг, 18.04.2024, 04:57
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Разделы новостей
Новости ИС в Украине [1189]
Новости ИС в мире [1517]
Конференции, выставки, семинары [420]
Интересные новости [57]
Новости ИС в Днепропетровске [67]

Поиск по сайту

Друзья сайта

Полезные ссылки

Главная » 2011 » Апрель » 28 » На зв’язку з Урядом
На зв’язку з Урядом
21:18
27 квітня 2011 року голова Державної служби інтелектуальної власності України Микола Паладій узяв участь у програмі "На зв’язку з Урядом" на Першому Національному каналі України, під час якої відповів на запитання щодо правової охорони інтелектуальної власності, які надійшли на "урядову телефонну гарячу лінію".

З метою висвітлення найбільш актуальних питань, які хвилюють громадян України, організації допомоги в їх вирішенні з боку центральних і місцевих органів виконавчої влади, роз’яснень рішень, які приймає Уряд України у соціальній та економічній сферах своєї діяльності, з грудня 2010 року розпочав роботу Загальнонаціональний соціальний телевізійний проект "На зв’язку з Урядом", виробництва ТОВ "Укрфільмресурс".

Проект створено на замовлення Профспілки працівників Федерації професійних спілок України, під загальною редакцією Ігнатова Ігоря Валентиновича, на базі державної установи "Урядовий контактний центр".

У рамках цього проекту на Першому Національному каналі України щотижнево транслюються програми, де посадовці та фахівці відповідають на найбільш поширені та важливі питання громадськості, що надійшли протягом тижня на "урядову телефонну гарячу лінію".

Завдання програми – надати можливість громадянам отримати кваліфіковані відповіді на питання, що їх турбують. А також сформувати ефективний соціальний діалог між владою та суспільством.

Тема кожної передачі визначається на основі аналізу дзвінків, що надійшли до урядової "гарячої лінії" протягом тижня. До студії запрошуються гості та експерти з відповідних структур виконавчої влади та представники громади у особі незалежних експертів, профспілок та роботодавців.

Звернутися на урядову "гарячу лінію" може кожний громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності.

Усі заяви, які надходять на "гарячу лінію", приймають фахівці Урядового контактного центру та невідкладно надсилають органам виконавчої влади відповідно до їх компетенції, які розглядають звернення та надають заявникам письмові відповіді. Урядова "гаряча лінія" працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 21:00 години, в суботу з 8:00 до 19:00 години. Неділя та святкові дні – вихідні.

Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів абоненти сплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.

Зателефонувавши на урядову "гарячу лінію": 0-800-507-309, потрібно повідомити своє прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання і адресу, контактний телефон та чітко викласти суть порушеного питання (скарги, зауваження, пропозиції тощо). Зареєстровані звернення розглядаються у відповідних органах виконавчої влади, де перевіряються викладені факти, у разі необхідності приймаються відповідні рішення та надаються відповіді заявникам. Урядовий контактний центр постійно контролює хід та терміни розгляду звернень, за необхідності – здійснює зворотний зв'язок з громадянами.

Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються протягом 5 днів, а ті, що потребують додаткового вивчення – протягом 15 днів після їх надходження. У разі, коли орган виконавчої влади з об’єктивних причин прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це заявника в установленому порядку. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, та надання відповіді заявнику, не може перевищувати 30 днів. Заявник також має можливість дізнатися про хід розгляду свого звернення. Для цього потрібно зателефонувати на урядову "гарячу лінію": 0-800-507-309 та назвати індивідуальний номер свого звернення, який раніше був наданий фахівцем центру.

Відповідь заявник отримує від органу виконавчої влади у письмовому вигляді на зазначену ним адресу. Якщо відповідь з якихось причин не задовольнила заявника, він має можливість повторно зателефонувати на урядову "гарячу лінію", повідомити номер свого звернення та зареєструвати повторне звернення, яке буде розглянуте в установленому порядку.

Источник: http://www.sdip.gov.ua
Категория: Новости ИС в Украине | Просмотров: 526 | Теги: Госслужба |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Календарь новостей
«  Апрель 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Облако тегов

Рассылка новостей
Рассылки@Mail.ru
Новости интеллектуальной собственности в Украине

Случайные новости
Пиратам объявлена война
Долгопрудный: прошел конкурс инновационных студенческих проектов
Татарстан позиционируется как инновационный лидер
Определены кураторы молодых номинантов конкурса «Идея 1000»
Бренды помогают акциям
В Роспатент подали заявку на регистрацию марки "Володя и медведи"
В Новосибирской области будут создаваться крупные научно-промышленные комплексы

Статистика
PR-CY.ru Web Optimizator
Сегодня на сайте были:

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright dp-patent © 2024Сайт управляется системой uCoz
Контакты: тел: +38 (066) 184-32-07, dppatent@gmail.com