Google зміцнив свої позиції в рейтингу найдорожчих компаній, збільшивши дохід і
перемістившись з другого місця на перше. У цьому році ціна бренду компанії
оцінюється в 44,3 млрд. дол. Інтернет-гігантові вдалося обігнати торішнього
лідера, Microsoft, який зайняв друге місце.
Несподівано для всіх втратила свої позиції Coca-Cola, Британська нафтова
компанія (British Petroleum), здала позиції і мережа Wal-Mart, а також
автокорпорація Toyota. Найбільше зниження ціни бренду продемонструвала Nokia,
що свідчить про зниження рівня продажів. У десятку лідерів несподівано вибилися
Vodafone і банк HSBC. Вперше в рейтинг вартості бренду потрапила соціальна
мережа Facebook, що викликало деякі здивування серед експертів. Як заявив Девід
Хей: «Вцілому, зростання технологічних брендів було очікуваним, це цілком
зрозуміло динамікою розвитку галузі. Резонанс викликало лише зниження рейтингу
Nokia».
Слід зазначити, що до рейтингу потрапили відразу 7 російських брендів: 65 місце
зайняв «Ощадбанк» Росії, 208 - «Газпром», 243 - «Білайн», 304 - МТС, 348 -
«Лукойл», 370 - «Роснефть», 422 - «Магніт». Однак вартість їх бренду не може
зрівнятися в рейтингу з вартістю інтернет-пошукача, який упевнено завойовує
позиції у світовому ранжируванні з моменту свого заснування.
Google був створений в 1998 році двома аспірантами Стенфордського університету
Сергієм Бріном і Леррі Пейджем. Сама назва бренду запозичена у Джеймса Ньюмена
і Едварда Кайзера, які у своїй книзі «Математика і уява» описали число гугол -
одиниця зі ста нулями або десять зведена у соту ступінь. Асоціація з цим числом
у творців інтернет-пошукача, очевидно, виникла разом з ідеєю нескінченного
пошуку в масиві Інтернет-інформації.
Першим, хто зацікавився ідеєю нового пошукового сервера став Енді Бехтольшайм -
співвласник Sun Microsystems. Він виділив на розвиток нового проекту 100
тис.дол. І з'явилася Google Inc. Зібравши ще деякі засоби, молоді новатори
змогли відкрити у вересні 1998 року в Каліфорнії офіс своєї компанії, де і
продовжили розробки.
У Google.com відразу з'явилися постійні відвідувачі - сайт обслуговував щодня
близько 10 тис. запитів.
Популярність пошуковика не залишилася непоміченою пресою. PC Magazine навіть
ввів новий веб-ресурс у сотню кращих серверів світу. Так почалося всесвітнє
визнання Google.
З кожним роком компанія розвивалася, росла, з'являлись нововведення, часто
потрібно було приймати важливі і відповідальні рішення, а головне, - треба було
утримати популярність, збільшувати число відвідувачів і утримати вже отриманий
результат. Зниження прибутку Google за період її розвитку було відзначено лише
в 2009 році. Цей факт тоді викликав значний резонанс у пресі і в мережах
Інтернет. Однак компанія змогла встояти. І ось в цьому році вже досягла дійсно
грандіозних результатів - стала найдорожчою, а значить, цінується і впізнаваною
торговельною маркою 2011 року. На подив багатьох, з пошукової системи Google
перетворюється в медійного гіганта, що ще більше підвищує вартість компанії і
ставить все нові питання в оцінці перспектив.
Источник: http://www.intelpro.ua
|