Главная » 2007»Декабрь»21 » Євросоюз погодив визначення торгового бренду «vodka»
Євросоюз погодив визначення торгового бренду «vodka»
13:25
Єврокомісія привітала досягнення політичного рішення між Радою міністрів ЄС та Європарламентом стосовно прийняття у першому читанні нових регуляторних правил виробництва та реалізації спиртових напоїв. Ці правила уніфікують відповідне законодавство ЄС, враховують технічні уточнення, вимоги СОТ, систему «географічної індикації» Євросоюзу та вимоги захисту прав інтелектуальної власності.
Оновлений регуляторний акт містить чітке визначення для всіх спиртових напоїв, що допоможе виробникам у реалізації цього виду продукції та дозволить забезпечити надійний захист для її споживачів, повідомляє УКРІНФОРМ.
Нові правила кладуть край дискусіям, які точилися в Єврокомісії з 2005 року щодо визначення терміну «vodka». У майбутньому прийнято рішення позначати горілку, вироблену із зерна або картоплі, просто як «vodka». На етикетках горілки, яку вироблено з інших субстанцій, має на додаток до слова «vodka» міститися примітка «вироблена з...» (з перерахуванням всіх інгредієнтів).
«Я дуже задоволена досягненням прагматичного компромісу у визначенні терміну «vodka», що дозволить виробникам цього важливого продукту успішно продовжувати свою справу,» — зазначила з цього приводу Єврокомісар з питань сільського господарства Маріан Фішер Боель (Mariann Fischer Boel, Commissioner for Agriculture and Rural Development).
Нові регуляторні правила ЄС щодо виробництва та реалізації спиртових напоїв набудуть чинності на сьомий день після їх оприлюднення в Офіційному журналі ЄС.
Правові аспекти застосування слова «gorilka» на цьому етапі не потрапили в поле зору європейських законодавців. Тож у українських виробників, на відміну від російських, ще є час для того, щоб запатентувати автентичну назву цього напою для його подальшої легальної реалізації на європейському ринку з дотриманням всіх норм щодо захисту інтелектуальної власності.